آ
-
آموزش خواندن
خواندن به مثابه یک مهارت راهبردمحور: حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 25-35]
ا
-
ایستگاههای مطالعه
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 85-99]
-
اعتباریابی
اعتباریابی پرسشنامه انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانشآموزان دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-28]
-
اعتباریابی؛ پرسشنامهی انگیزه خواندن
اعتباریابی پرسشنامهی انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانش آموزان دبستانی [(مقالات آماده انتشار)]
ب
-
بازی شکل و زندگی
تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
پ
-
پرسشنامه انگیزه خواندن
اعتباریابی پرسشنامه انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانشآموزان دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-28]
-
پژوهشهای خواندن
ضرورت تأسیس و انتشار مجله علمی در حوزه خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396]
ت
-
تحلیل عاملی
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام [(مقالات آماده انتشار)]
-
تحلیل عاملی
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 50-67]
-
ترویج
رویکردهای سرگرمیمحور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [(مقالات آماده انتشار)]
-
تفکر انتقادی
کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه میکنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-55]
ح
-
حرف-کلمه
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام [(مقالات آماده انتشار)]
-
حرف-کلمه
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 50-67]
-
حلقة مطالعاتی کودکان
کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه میکنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-55]
خ
-
خواندن
تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
-
خواندن
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی خانواده بر خواندن فرزندان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 11-23]
-
خواندن
خواندن با/برای کودکان: مطالعه موردی دانش آموزان پایة پنجم ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 57-68]
-
خواندن
بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستانهای مصطفی مستور [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 69-85]
-
خواندن پروبلماتیک
تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
-
خواندن خارج از مدرسه
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانشآموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانشآموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
-
خواندن خلّاق کودک محور
کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه میکنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-55]
د
-
داستانهای فارسی
بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستانهای مصطفی مستور [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 69-85]
-
دانش آموزان
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام [(مقالات آماده انتشار)]
-
دانشآموزان
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 50-67]
-
دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
خواندن با/برای کودکان: مطالعه موردی دانش آموزان پایة پنجم ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 57-68]
-
دانش آموزان دبستانی
اعتباریابی پرسشنامهی انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانش آموزان دبستانی [(مقالات آماده انتشار)]
-
دانشآموزان دبستانی
اعتباریابی پرسشنامه انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانشآموزان دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-28]
ر
-
راهبرد
خواندن به مثابه یک مهارت راهبردمحور: حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 25-35]
س
-
سخن سردبیر
ضرورت تأسیس و انتشار مجله علمی در حوزه خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396]
-
سرگرمی
رویکردهای سرگرمیمحور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [(مقالات آماده انتشار)]
-
سرگرمی
رویکردهای سرگرمی محور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 68-84]
-
سرمایه اجتماعی خانواده
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی خانواده بر خواندن فرزندان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 11-23]
ش
-
شهرستان بابل
خواندن با/برای کودکان: مطالعه موردی دانش آموزان پایة پنجم ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 57-68]
ض
-
ضرورت انتشار
ضرورت تأسیس و انتشار مجله علمی در حوزه خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396]
ع
-
علاقه به خواندن
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانش آموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانش آموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [(مقالات آماده انتشار)]
-
علاقه به خواندن
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانشآموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانشآموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
ف
-
فرایند اجتماعی خواندن
کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه میکنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-55]
-
فعالیتهای خواندن خارج از مدرسه
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانش آموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانش آموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [(مقالات آماده انتشار)]
-
فولادشهر
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی خانواده بر خواندن فرزندان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 11-23]
ق
-
قصهگویی
خواندن با/برای کودکان: مطالعه موردی دانش آموزان پایة پنجم ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 57-68]
ک
-
کتاب
بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستانهای مصطفی مستور [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 69-85]
-
کتاب
رویکردهای سرگرمیمحور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [(مقالات آماده انتشار)]
-
کتابباز
رویکردهای سرگرمی محور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 68-84]
-
کتاب باز
رویکردهای سرگرمیمحور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [(مقالات آماده انتشار)]
-
کتابخانههای عمومی بوشهر
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 85-99]
-
کتابخوانی
رویکردهای سرگرمی محور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 68-84]
-
کتابهای خوانداری. خواندن فارسی
خواندن به مثابه یک مهارت راهبردمحور: حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 25-35]
-
کلیدواژهها: ایستگاههای مطالعه
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [(مقالات آماده انتشار)]
م
-
مجموعهسازی منابع
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدرنیتة وارونه
تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
-
مدل راش
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدل راش
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 50-67]
-
مراجعهکنندگان
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [(مقالات آماده انتشار)]
-
مصطفی مستور
بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستانهای مصطفی مستور [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 69-85]
-
مطالعات پرلز
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانش آموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانش آموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [(مقالات آماده انتشار)]
-
مطالعات پرلز
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانشآموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانشآموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
-
مطالعه
بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستانهای مصطفی مستور [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 69-85]
-
معادلات ساختاری
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانش آموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانش آموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [(مقالات آماده انتشار)]
-
معادلات ساختاری
روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیتهای خارج از مدرسه دانشآموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانشآموزان برپایه دادههای مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011 [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
-
معرفی
رویکردهای سرگرمیمحور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [(مقالات آماده انتشار)]
-
معرفی کتاب
رویکردهای سرگرمی محور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتابباز [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 68-84]
-
مهارت اجتماعی
کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه میکنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-55]
ن
-
نیازسنجی
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [(مقالات آماده انتشار)]
-
نیازهای اطلاعاتی
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [(مقالات آماده انتشار)]
-
نیازهای اطلاعاتی
بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاههای مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 85-99]
ه
-
هنجاریابی
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام [(مقالات آماده انتشار)]
-
هنجاریابی
هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 50-67]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد